اگر در یک بازار جهانی کار می کنید، باید محتوای چند زبانه ایجاد کنید. منظور تولید محتوا به زبانی است که سایر مشتریان شما به آن زبان صحبت می کنند، نه فقط فارسی! تولید محتوای فارسی به تنهایی کفایت نمیکند و از آنجا که زبان مادری میلیون ها نفر در دنیا، انگلیسی است نباید این بازار عظیم را از دست داد. سهم زبان انگلیسی در محتوای سایت های جهان در سال گذشته ۵۱٫۴ درصد بوده به عبارتی حدود ۵۱ درصد سایت های موجود در دنیا به زبان انگلیسی نگارش شده است. حال چنانچه شرکتی بخواهد در این بازار رقابتی و سخت اقدام به فعالیت نماید باید سهم خود را از تجارت جهانی افزایش دهد. از این رو تولید محتوا به انگلیسی اقدم اصلی به سمت جهانی شدن و جذب مشتریان جدید، افزایش شناخت برند و فروش خواهد بود.
تأثیر محتوا، به زبانی است که نوشته می شود. اگر فقط به زبان کشور خود (فارسی) محتوا تولید کنید و نتوانید با مشتریان جهانی خود صحبت کنید، شکست خواهید خورد. با تولید محتوای انگلیسی می توانید کسب و کار و برند خود را به بیش از نیمی از مردم دنیا معرفی کنید. تولید محتوا به انگلیسی باعث می شود گستره فعالیت کسب و کار شما به مرزهای جغرافیایی محدود نشود.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از همه مهم تر است و ایجاد محتوا به زبان غیر فارسی به شما کمک می کند تا در SERP ها (صفحات نتیجه موتور جستجو) رتبه بگیرید. این امر به ویژه زمانی که رقبای شما محتوای چند زبانه ایجاد نمی کنند به نفع شما خواهد بود.
امروزه ساخت و طراحی سایت های دو زبانه جهت گسترش مخاطبان بسیار رواج یافته است. اما بسیاری از بازاریابان ارزش ایجاد محتوای چند زبانه را نمی دانند و بدلیل دشواری و گران بودن آن این کار را انجام نمی دهند.
امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوای با کیفیت است زیرا باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند یا با برون سپاری تولید محتوا به متخصصان بازاریابی محتوا، کار به صورت تخصصی انجام می دهند.
عده ای ممکن است از برای تولید محتوای انگلیسی از مترجم گوگل استفاده کنند اما چیزی که در نهایت بدست می آورند چندان جالب نیست. زیرا متن انگلیسی تحویل داده شده توسط مترجم گوگل به لحاظ ساختاری و معنایی مشکل خواهد داشت. درنتیجه استفاده از مترجم گوگل برای تولید محتوای انگلیسی نمی تواند مناسب باشد. باید این کار به شخصی سپرده شود که به زبان فارسی و انگلیسی آشنایی کامل داشته باشد.
همچنین برای تولید محتوا به انگلیسی تنها آشنایی با لغات و معانی آنها در دو زبان کافی نیست بلکه تولید کننده محتوا باید در زمینه نوشتاری نیز مهارت داشته باشد تا بتواند معادل های مناسبی را برای واژه های فارسی انتخاب کند. تولید کنند محتوا همچنین باید بر اصول تولید محتوا بر پایه سئو و گرامر نیز تسلط داشته باشد تا بتواند مفاهیم مورد نظر را به زبان انگلیسی برگرداند.
شاید هر کسی توانایی ترجمه و تولید محتوا به زبان فارسی را داشته باشد اما وما دانش تولید محتوای انگلیسی را ندارد. تولید محتوای انگلیسی کاری تخصصی است به همین جهت باید توسط یک تیم متخصص انجام شود در غیر این صورت می تواند باعث تنزل رتبه سایت و کاهش فروش و سهم بازار شما شود.
تنظیم استراتژی صحیح
با توجه به متفاوت بودن مخاطبان و افزایش رقبا، تنظیم استراتژی برای سایت هایی با محتوای انگلیسی دشوار خواهد بود. به همین جهت ابتدا باید شناخت دقیقی از بازار داشت تا بتوان استراتژی های مناسبی را نظیر انتخاب کلمات کلیدی مناسب، اتخاذ کرد.
رعایت استاندارد ها در تولید محتوا
از آنجایی که محتوای انگلیسی شما توسط انگلیسی زبانان خوانده می شود بنابراین کوچکترین اشتباه در نوشته مانند غلط املایی و یا استفاده از واژگان نامناسب می تواند اعتبار برند شما را زیر سوال ببرد و برداشت مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد.
تحلیل، بررسی و بازخوانی محتوا
پس از تولید، محتوا باید از نظر اینکه در راستای استراتژی قرار گرفته است یا نه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین محتوا توسط یک مترجم متخصص دیگر، جهت بررسی کیفیت و عاری بودن از هرگونه خطا و اشتباه، بازخوانی می شود تا محتوا از نظر کیفیت تضمین شود.
تیم های تخصصی تولید محتوا به زبان انگلیسی که کار با کیفیت و اصولی تحویل مشتریان نمایند محدود هستند. لذا انتخاب شرکت معتبر در زمینه تولید محتوای انگلیسی که بتوانید با اطمینان کسب و کار خود را به آن بسپارید حائز اهمیت زیادی است.
تولید محتوا فرآیندی وقت گیر است و با دو روز کنترل وضعیت سایت و به روزرسانی به نتیجه نخواهید رسید. چنانچه شرکت، موسسه و یا سازمان شما دارای سایت به زبان انگلیسی بوده و می خواهید دامنه و وسعت مشتریان و مخاطبان خود را گسترش دهید می توانید از خدمات تولید محتوای انگلیسی سامانه ترجمتن بهره مند شوید.
در سامانه ترجمتن تولید محتوا به انگلیسی توسط تیم حرفه ای تولید محتوا، در حوزه های مختلف و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.
اگرچه هزینه تولید محتوا به انگلیسی پایین نیست اما سرمایهگذاری طولانی مدتی که روی تولید محتوای انگلیسی دارید میتواند به خوبی مشتریان را برای خرید محصولات به سمت وب سایت شما هدایت کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که هزینه هایی که برای تولید محتوا به انگلیسی صرف میکنید نسبت به هزینه هایی که باید برای بازاریابی محصولات خود در خارج از کشور انجام دهید کم تر خواهد بود.
نویسندگان ما بر واژگان، دستور زبان و قواعد نگارشی زبان انگلیسی تسلط دارند و علاوه بر تولید محتوا به انگلیسی، قادر به برگردان هر نوع محتوای داخل سایت شما به زبان انگلیسی هستند.
سرعت در ارائه خدمات، کیفیت بالای محتواهای تولید شده و هزینه پائین و مقرون به صرفه در کنار پشتیبانی تیم حرفه ای تولید محتوا از جمله خدمات منحصر بفردی است که توسط سمانه ترجمتن به مشتریان عرضه می شود. ترجمتن علاوه بر تولید محتوا به زبان انگلیسی خدمات دیگری ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه تخصصی، ترجمه سایت و … را نیز ارائه می دهد.
درباره این سایت